HANDELSBETINGELSER HOS Nautisk Multiservice

Generelle oplysninger

Nautisk Multiservice

Møllevej 61

DK-4930 Maribo

CVR nr.: 40163166

Telefon: +4524465512

E-mail: nautiskmultiservice@gmail.com

 

BETALING

Nautisk Multiservice modtager betaling med kort eller Mobilepay. Du vil modtage billetten med det samme og betalingen vil derfor blive hævet samtidigt med dette. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Nautisk Multiservice vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

 

Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes til:

Nautisk Multiservice

Møllevej 61

DK-4930 Maribo

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Returret

Hvis jeg ikke dukker op til min bookede dag – får jeg så pengene retur?

Nej, kun hvis du afmelder din tur tidligere end 30 dage før, kan du få pengene retur ved at skrive til nautiskmultiservice@gmail.com.

Hvis der er mindre end 30 dage til din tur kan du i stedet ændre billetten til et andet tidspunkt.

Der kan ændres i billetten indtil 24 timer før turen.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

– Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

– Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.

– Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.

– Varer, hvor plomberingen er brudt.

– Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

– Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.

– Aviser, tidsskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.

– Aftaler indgået på offentlig auktion.

– Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: Klageportal for Nævnenes Hus

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: nautiskmultiservice@gmail.com